Thursday 5 May 2011

:: teRbukti lah aku Celik::

asalamualaikum =)

waah2,,first entry nih yew! aku ni..aku yang aku nih...dah tibe2 ada blog la pulop an..haha..aku sgt terimpress yew dgn diri aku yang boleh mewujudkan blog nih ha..ke alam realiti mcm mereka2 jua! haha :P sungguh sangat penatnya medula oblongata aku berfikir-fikir nak menyudahkan blog neh! haisy :: orang rajin jew bulei wat blog taw..terbukti aku ni rajin type :: ops! :P 

walawpom tak siap ag nih...tp jgn gelak dgn gmbaw kcik kt ats tu,,aku sgt impress taw! haha 
::DERIA RASSA AKU,BERHIMPUN-HIMPUN,JADILAH SATU::
penat taw aku memikir tema yang seswai!hahah...
yeah,,aku akan menulis dan menulis seberapa benda jew yang aku suka sbb menulis ni salah satu dari kehobbyan aku..wah2!pandai2nya aku me me layu kan (apela susah sgt aku mngeja memelayukan!) that english word kan??? haha:P hurm..itulah..aku hopes blog nih jadi tempat aku berkata-kata tanpa merobek hati syapa2 pon yew..wah2! tgok..betapa somangatnyew den..blo xsiap ibarat rumah tanpa toilet pon..eden da cbok nk post! haha





No comments:

Post a Comment