Thursday 5 May 2011

:: yewla! Bezfren La Sangat Kan::

assalamualaikum again yer  =))

yeah3!(nada zizan raja lawak).. aku dah ase cam okeis ckt blog aku ni,,yang tadi mcm umah toilet tak siap haha!
ni dah upgrade ckitla..dah ade toilet 20sen :P haha

okkei! pada yang kali ini, aku asa cam nak memberi pendapat bergeliga aku neih about besfren! =)
otak-otak kitew mesti terbayang kau dgn kwn ko tengah sodap2 share keropok supering kan? haha!
tapi kali ini aku maw menulis pasal ekau dengan kawan ekaw tu besfren tetapi
A[die lelaki maka kaulah perempuan]     ATAU   B [die perempuan maka kaulah lelaki]
                                     gambar perhiassan okkei =)  :: ni btoi2 besfren yang
                                                                   ekaw share supering

aku nak cakap pasal A..chup! haha! sbb aku ini perempuan yew =) [senyum ayu ckit]
yew..aku pasti ngn pilihan aku, aku nk cakap sal ekaw perempuan,besfrennye lelaki.hihi!
okey look! xdew salahnyew nk berbesfren ngn org laki nih, mereka nih akan menjagalah nya pon besfren mereka dengan okeilah...tapi besfren mereka adalah perempuan...perempuan mcm aku ni kan..lembut jiwanya ditambah pulak dengan sensitiviti extra yang aku ada..haha! [aku cakap sal aku kew?? tidak ok!aku berbicara secara general! hihi] jadi yang perempuan mestila ada feeling2 kan...dah lelaki itu caring bagai..mustilah feeling kan! huhu~ [mood : sedeyh]


                                    yeah3!ni lah cntoh gambar perhiassan lagi pasal bezfren A type ni!
                                                             ::blur kan? i laik3!::


okey sambung ag...[mood sedeyh tadi (T_T)]
kowg tak ponah tgok cter industan kew!?? contoh : KUCH2 HOTA HEI
maraung2 taw anjali tu sebab si shah rukh khan [rahul kot nama dye] hehe! tu kawen dgn org lain aw..huhu
tak ksiyan??huhu...citer melayu DIA ATILIA..si fasha sanda [ad] tu pon menangis lebam2 mata aw Zamarul tu kawen ngn Atilia.huhu~ [sory2..agk tak igt name2 dorang belakon tu] hehe!

                                            hiassan ag neih! tgk anjali tu..feeling kot! huhu


urm..tulah kadang2 sdeyh jgak..ktew pon sayang orang tu TAPI becoz of kite kawan baik BEZFREN maka kitew knewlah redha bile one day t..BFF yang kite pon sayang tu..dah memiliki orang lain..kita pon pegi nanges lame2 dalam shower ~huhuhuhu~ bile kite dah jadi BFF kepada seorang lelaki tu..kite kne paham risiko yang kita dah ambil sbb filem KUCH2 HOTA HEI dah memberi contoh secara jelas yew!


sdeyh kan..ibarat JERUK jewlah kitew..kene memendam perasaan haha![general sekali]
takpewlah..nanges jew kan..cuci mata bila perkara ni terjadi kat orang2 yew..yang terfeeling kt BFF nya di situ yew... takpew,, Kalow jodoh kan tak kemana... =) [menyedapkan ati2 ekaw] hehe

tapi apepown..BFF tu lbih bermakna kot..takkan putus sampai bila2..asalkan ade redha di situ..walawpon dah banyak harungi susah dan senang bersame2..tup2 bile ade ATILIA [perempuan lain] datang dalam idup die..die pon pergi ngn ATILIA tu..tapi aku percaya kot..jauh kat sudut hati lelaki yang bernama BFF tu..diye SAYANG  bangat deh kt BFF die nih..cuma mereka ditakdirkan kawan!

p/s : Dun be sad lah! ekaw nanges jew dalam shower..nanti ekaw pon jumpelah yang mungkin
       lebih baik dari  tu....huhu...=) dah2..senyum.[dah tamat]

No comments:

Post a Comment